Günlük İle Dertleşen Adam

Monday, March 17, 2014


Sevgili günlük. Sen de gördün mü o kızı? "nasıl görücem ulan eşşeoğlueşşek" deme. Anlatayım da öğren o zaman. İpek gibi saçlar, zümrüt gibi gözler, iki hava yastığı ve bir karpuz desem yeter mi? karakteri mi? o daha da güzel! bana, "şeker alır mıydınız?" dedi. buna inanabiliyor musun! "bunda ne var ulan?" deme, çünkü şeker derken o kadar güzel vurgu yaptı ki, hanımhanımcık mesaj vermesine rağmen, "iki top bir tüfek" mesajını da eksik etmedi. İsmini soracaktım ki, fişi uzattıktan sonra arkamdaki kaba adam, "hadisene beaaa" diye bağırdı. Gitmek zorunda olmaktan, o kızdan uzak kalmaktan dolayı moralim bozuldu. Bir kenara oturdum ve bu eşsiz güzelliğe televizyon izler gibi gözlerimi kırpmadan izledim. Kız herhalde anladı ki, dışarıdaki dondurma bölümünde çalışan kız ile görev değişimi yaptı. Ama o zaman öyle bir ruh halindeydim ki, durumu anlayamadım. yanına gittim, "merhaba" dedim. "ne istemiştiniz efendim?" dedi. Buna inanabiliyor musun? efendim dedi! ah.. bende ufak bir kabarma oldu. Bekle bir dakika. Sana diyorum bunu günlük. Hahaha o esnada kıza bekle bir dakika desem çok komik olurdu di mi? Günlük? Orda mısın? gitti..
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.