Zeynep İle Mona Lisa İncelemesi..

Tuesday, July 17, 2012


En sevdiğim tablolardan biri olan Mona Lisa hakkında gözlemlerimi yazmak ihtiyacı hissettim. Çünkü çok seviyorum kendisini. Beni kendine çeken keyifli bir cazibesi var. Şimdiye kadar gelmiş geçmiş en güzel fotoğraftır bence.


Keşke Lisa'mla karşılıklı, Karamelli Mocha'mızı içme imkanım olsaydı.. Starbucks'a gider, kahvemi içerken bir yandan da Lisa'mın yüzünün bir kısmını kapatıp ağlar, bir kısmını kapatıp gülerdim. Sonra Muffin'imizi yer, resimlerimizi de çektirirdik. Resimlerimiz için o pis Leo'ya ihtiyacımız kalmazdı hem.. sonra da Feyse koyardır tabii.

Beraber Zaz dinlerdik. Tek bildiğim yabancı bi şarkıcı o çünkü. Canberk Feyste paylaştığı için görmüştüm onu. Keyifli dakikalar geçireceğimize eminim. Ee ne demişler? Anlayana sivrisinek Zaz, anlamayana davul, zurna ve saz.


Leonardo Da Vinci denen adamı hiç sevmiyorum. Dünyanın en tatlı, en keyifli kadınını taşta bayırda çayırda çiziyor. Ayrıca Kaşları hakkında sitemlerimi belirtmekten de çekinmezdim.. Çok çirkinsin, çok rüküşsün. Çek git buradan çek giiiiiit! 

Bazen düşünüyorum da, Lisa’m o pis zamanlarda nasıl zaman geçiriyor diye. İstinye Park yok, araba yok, Canberk yok, Canberk’in yazlığı yok. Böyle şeyler olmadan o herkesin rüküş olduğunu dönemde nasıl yaşayabildin ekürüm?

Lisa’nın müslüman olduğunu ellerini bağlayışından anlayabiliyorum. Sahi göğüs kısmına kadar kaldırması gerek ama, bu seferlik olsun (:

Murat Boz bir dörtlüğünde ne güzel de yorumlamış?


Kimileri bu ayrılığı hayra yordu,

Bilemezler ne kadar zordu,

Gittiğin gün benim için hayat,

İnan tamamen durdu.


Bu şarkıyı arkadaşım Ece ile söylüyorduk. Ama tabi Ece ile küstükten sonra söyleyemedik. Ee ne demişler? Acele giden, Eceyle gider..

Lisa’mın fotoğrafındaki kıyafeti dikkatinizi çekmek istiyorum. Bershka bluzunun üzerine, hırka giymiş. Aynısı bende de var (:



Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.