Bir Hipster Şarkısı: Ben Sen O Siz Biz Onlar

Saturday, September 1, 2012


Önsöz: Marjinal gruplara yazdığım bu şarkının kullanımı için hiçbir telif talep etmiyorum.

binlerce gitarım varsa, şarkı mı yazdım sana?
milyonlarca sözüm varsa, aşık mı olabilirim sana?
gözlerim seni hiçbir zaman arıyor!

olur olmaz sözler söylesen de, seni her gün sevmeyeceğim.
kemanımdan akan ter seninle hep güzel
sözlerim sensiz sözlük gibi çay kıvamı!

NAKARAT:
nereli sen? nereli ben? aslına bakarsam burdayız.
dert yok tasa yok, hadi çay içelim.
bili bili bili bili bili Hasan ustaa!

bel fıtığı için şu numarayı ara, seni her gün görmemek güzel.
gü-zelelelelelele ben sen o siz biz onlar..
közlerim biramın neşesini, Faysal'a sor bakalım!

Cihangir'de tırnak mı yersin? arabanın içinde parfümlelelelellller
haydi sevgilim ayağını ver bana, dolaşalılılılılılım
gözler kalbin aynasıdır derleleleleller


NAKARAT:
nereli sen? nereli ben? aslına bakarsam burdayız.
dert yok tasa yok, çay içelim.
bili bili bili bili bili Hasan ustaa!

bili bili bili bili bili Hasan ustaa!(10 defa söyleniyor)
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.