Bir Hipster Şiiri..

Saturday, March 24, 2012

hipster olmaya kalkıştım ansızın,
bana kızan aileme bakmaksızın,
hey taksici! şu müziğin sesini kısar mısın?
hipster olamadım gayri, olamadım.

kemikli gözlük almaya gittim hasbelkader,
gözüm sağlam, gözlüğümü takamadım kahpe kader,
hey gözlükçü! gözlük istemiyorum artık yeter,
hipster olamadım gayri, olamadım.

dar pantolon almaya gittim alışveriş merkezine,
taşşaklarım sıkıştı, giyemedim pantolonu aksine,
hey görevli! alın şu pantolonu içinize sine sine,
hipster olamadım gayri, olamadım.

hayattaki en büyük temennim, bıyık üzerine
ama ağır köseyim, bu böyle biline,
hey berber! vur jileti dudağımın üzerine üzerine,
hipster olamadım gayri, olamadım.

indie müzik dinlerim her zaman,
crystal castles! işte aradığım kan,
hey taksici! aç şu müziğin sesini o zaman..
hipster olamadım gayri, olamadım.


Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.