Bahar Ve Otobüs İlişkisi

Thursday, March 1, 2012

Baharın gelmesiyle, şehiriçi yolculuklarda otobüs ile seyahat etmek artık bir hayli beyin çalıştırılarak, analitik bir düşünceyi gerektiren eylem haline gelecek.

Otobüse binerken, güneşin yukarıdan kafaya kafaya yardırması tehlikesine karşı, temkinli olmak gerekir.
Yapılması gereken matematiksel adımları sıralayacak olursak eğer:

1-Dışarıdan gelen güneşin kaç derece açıyla otobüs camına girdiğinin hesaplanması,

2-Otobüsün güzergahı itibariyle; güneş ışınları hangi zamanda nerede olacağının tahmin edilmesi,

3-Otobüse binmeden önce sıcaklık-zaman kavramına uygun olarak, herhangi bir donanıma sahip olmak(pet şişe, kolonyalı mendil gibi..)

4-Son olarak ise, seyahat esnasında çevrede bulunan insanların kötü kokma ihtimali üzerine, otobüsün çeşitli
yerleri için -kör nokta da denilebilir- daha az insan bulunma permütasyonlarının hesaplanması,

olarak sıralanabilir.

Konu ile ilgili ufak bir fıkra: laz hep diyomuş ki çevresine ben bak hastayım ben hastayım ben hastayım diyomuş kimse dinlemiyomuş kendisini. ben hastayım ben ölücem bana bakın filan. sonra demiş ben ölürsem mezar tasıma böyle yazın demiş. mezar taşına yazmışlar demiş ben hastayım dedim dedim bana inanmadınız bak ne oldu şimdi?

Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.