Bir Tiki Kızın Güncesi

Tuesday, February 28, 2012


Önsöz: Bu günlükteki cümleler esasında devrik, ve sesli harfler kullanılmamaktadır. Editörümüz, günlüğü yazan kızın 12 yaşındaki kardeşidir.

15 Aralık 2011
Sevgili günlük, sana Çiskek desem olur mu? İçimden geldi :)

25 Aralık 2011
Bugün çok garip bir şey oldu. Geçenlerde bir gece klübündeki  *resmimi –gece klübünün ismini söyleyecek kadar görgüsüz değilim- eski sevgilim Toyberk beğenmiş. Beğenmekle kalmamış, yorum da yapmış, “**cnm üzerndeki benm doğum gnü hediym değilmi ::::)))))”.  Skandal! Üstüne üstlük iki ortak ***arkımız da bu yorumu beğenmiş. Beni rahat bırakmaz mısın Toyberk? Teşekkürleeeer.

26 Aralık 2011
Çiskek’im, bir an önce rejime başlamam gerek. Yoksa en yakın zamanda obez olmaya başlayacağım. Bildiğin gibi boyum 1.69, şimdi kilom ise 48. Kilo vermem gerek. Off yaz da yaklaşıyor. Göbeğim katlanmak üzereeeeeeee :(

31 Aralık 2011
Bugün yılbaşı. Keşke kar yağsa, ne kadar mutlu olurdum bugün. Ama 2012’ye giriyoruz.
Kıyamet kopmasın Allah’ım, daha en sevdiğim ayakkabımı almadım. Teşekkürleeeer.

20 Ocak 2012
Şu Uludağ yolculuklarını çok seviyorum. Bugün Uludağ’a çıktım. Uludağ’da kayak yapmak sıkıcı olabilir, evet. Zaten genelde kayamıyorum da. Sıcacık karamelli Machiato’mu içip, etrafı gözetliyorum, yetmez mi? Bol bol resim çekiniyorum. Evet Çiskek’im, Uludağ yolculuklarının en güzel yanı da bu işte; bol bol resim çekilmek, ****feyste, “Uludağ keyf-i :)”, “Uludağ resimleri”, “Ulu-dağ”, “Uludağ Gazoz” gibi albüm isimlerine resimleri koymaktan çok büyük keyif alıyorum. Napiyim ama keyifli :):)

22 Ocak 2012
Arklarım bana Donald Duck diyorlar. Dudaklarımdan dolayı galiba. Ay çok şirinnn. Kazları çok severdim zaten :)

2 Şubat 2012
Of Çiskek of! Benim alkol almadığımı herkesin bilmesine rağmen,  gece klüplerinde neden herkes içki içiyor? Yapaylıktan hiç hoşlanmam. Geçenlerde bu cümleyi Murat Boz söylemişti, çok hoşuma gitti.

3 Şubat 2012
Bugün ananem doğum yaptı :(

7 Şubat 2012
Bugün Iphone’um oldu oleeeeey. Bazen düşünüyorum da, Check-In yapabilen telefonu nasıl icat edebilirler diye. İmkansız bu. Sen bir mekana gideceksin de, ordan senin nerde olduğunu feyste yazacak? Iphone’un en anlayamadığım özelliği bu. Sonuç: süpeeeeeeerrr :)

10 Şubat 2012
Bugün Bağdat Caddesinde çantamı taşırken –biliyorsun Çiskek’im, dirseğimi kırarak taşırım çantamı ben- cep telefonumda check-in yapayım derken, önümü görmediğim için farkında olmadan adamın tekine sağlam bir yumruk geçirdim. Adama iki dikiş atmışlar. Elim acıyoooooooooooo :(

14 Şubat 2012
Bence sevgili olmadan da 14 Şubat güzel geçebilir. Sahi bundan 3 ay önce feyse, “*****14 Şbata Yanlız grmk istemyrm :(“ yazıma bir sürü erkek yorum yapmıştı ama, hiçbir şey olmadı. Bence böyle daha iyi oldu. Ailemle vakit geçirmek daha iyi.. Toybeeeeeeeeeeeerk!

30 Şubat 2012
Balayımı Starbucks’ta yapmak istiyorum. Ama arada Starbucks’a öyle tipler geliyor ki, elimdeki karamelli Macchiato’mu o adamların üzerine atmak istiyorum. Sonra  soğuyorum oradan. Ama bazen feysime resim koymam gerekiyor, tekrardan gidiyorum. O rüküş adamlar cayır cayır yansınlar. Ayrıca çay içecekseniz, çay ocağına gidin. Okeeey?

2012 Mart 2
Bugün en sevdiğim Ugg’ım kamyonun altında kaldı. Skaldal! Daha fazla yazamayacağım. Hoşçakal Çiskek’im.

Editörün Tercümeleri:
* fotoğraf
** canım üzerindeki benim doğum günü hediyem değil mi? :)
*** arkadaş
**** Facebook
***** 14 Şubat’a yalnız girmek istemiyorum :(
-
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.