Blogspot Üzerine

Thursday, February 23, 2012


 Öncelikle merhabalar. artık blog’umu, “ahahahahahah çok komik yaa!” değil de, sadece yazı üzerine kurmayı düşündüm, ve uyguladım. ha bi de bunun müzik paylaşımları var, o konuya hiç değinmeyeceğim bile. ya da değineyim içimde kalmasın, o paylaşılan şarkıları da kimsenin dinlediği yoktu. boşuna Tumblr adresinin database’ini işgal ediyorduk. ya da kendimin fotoğraflarımı koyup, “off bakın ne kadar da yakışıklıyım ehe eheheeh!” temalı paylaşımlar da yapmak pek yersiz gibi. neyse neyse neyse..
aslına bakarsanız önceden paylaştığım şeyler komik de değildi. hani derler ya, “neyin kafasını yaşıyosun hacı dayı?” diye. evet. neyin kafalarını yaşadığımı bilmiyorum.
bu blogumda sadece yazı içeren paylaşımlar yapacağımı söylemiştim. peki içerikleri neler olacak? hiç bilmiyorum. belki komik sandığım birkaç şey, belki de ciddi şeyler.
şimdilik kafanızı şişirmek yersiz gibi.

Not: bu blog, yetişkin blogudur!
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.