Deneme

Thursday, February 23, 2012


*Bence arabası olmayan insanların kesinlikle pardesü giymesi yasaklansın. Buradaki vurguma dikkat ediniz, ‘kesinlikle!’.  “Sanane bro, pardesü benim pardesüm!” diyenleri duyar gibiyim. Ama kardeşim hem o pardesüyü giyip, hem de o akbili ‘dı-rıt!’ diye basıp iç cebine koyacaksın. Var mı öyle yağma? Pardesü giyeceksen, o akbili de basmayacaksın. Akbili basacaksan, o pardesüyü giymeyeceksin. Onun yerine yağmurluk giy. Daha pratik.

*Hayatımdaki tek başarım 12 yaşımdayken teyzemin bana, “sen neden kuzenin Serhat’a abi demiyorsun?” sorusuna, “Serhat benden 2 yaş büyük, kardeşi benden 3 yaş küçük. Küçük oğlun bana abi demiyor da, ben büyük oğluna mı abi diyeceğim lan!” cevabımdır. Hala hatırımda. Nasıl göt ettim seni. Ahahah!

*Sırf seksi olmak adına cebimde not defteri taşıyorum.

*Buradan anneme sesleniyorum: her banyoda uzun süre kalan kişi, otuzbir çekmiyordur.
Hele ki duştan sonraki, “banyo mu yaptın sen?” sorusu gereksiz gibi.

*Ne zaman burun boku yemeyi bıraktım, işte o zaman olgunlaşmaya başladım. 10 yaşındaydım. Hey gidi hey.

 *Dünyada en yavşak adam kim diye soran olursa, kulaklıkla müzik dinlenilmesine rağmen adres soran adam derim. Hala soruyorlar. Göt oğlanları.

*Şimdi önümde, çocukluktan kalma bir plastik kaplı kutu var. Üzerinde, “Normal olarak 100$ biriktiriyorum” yazmışım. Çocukluğuma iki sorum var: 1-bunun anormali nasıl oluyor? 2-sen daha çocukken babandan paranı dolar üzerinden mi alıyordun?

 *Şimdilik bu kadar yeterli. Bu blogspot’taki ilk yazım idi. Herkese selamlar.

Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.