Facebook Yazı Karakteristikleri

Thursday, March 29, 2012

Sosyal medyanın yoğun olduğu dönemde ‘Facebook’ gibi sosyal medyanın magazinel boyut içeren siteler vardır. "fotoğraf albümü koyup yorum yapma" formatlı bu sitelerde, yazılan şeylerin kime ait olduğunu yazıdan dahi anlaşılabiliyor. Her yazılan yazıların bir karakteri vardır. Yorumda bulunan insanlar yelpazesinde, spesifik yorumlar hakkında inceleme yapılırsa eğer:

*“Kız ben seni yutarım ne güzel and içtiriyor maşallah kıpır kıpır bir taraftada gözü annesinde cin göz cimcime”.
Eğer bu cümle söylendiği takdirde, cümle sahibi sesini bir oktav yükseltir ve azaltır. Bu olay, cümlenin noktasına kadar olan süreçe kadardır. Bunu yazan insan kesinlikle etine dolgun teyze ya da haladır. Aksi iddia bile edilemez.


*”ÇOK ŞEKER AMA MELİSİ DİNLERKEN CEM BERK İN DANS EDERKEN BENDE OYNAYACAM BENDE OYNACAM DEMESİ AKLIMA GELDİ ORDADA ÇOK ŞEKERDİ ALLAH ESİGESİN HER KÖTÜ ŞERDEN
”.
Büyük yazı karakteri kullanılmasından dolayı muhafazakar, ve küçük çocuklara mesafeli de olsa büyük bir sevgisi var. Bu insanların yaptığı pasta veya benzeri şeyleri leziz olur. Yiyiniz efendim.

*”bu nasıl bir andımız okuma “şekli” :) göbek önde eller arkada :) yerim seni, teyzen yer seni .”. 
Okumuş teyze. Ama okusa da teyzeliğin verdiği teyzesel davranışları icra etmekten geri kalmıyor. Bu insanların sosyal hayatı pek olumlu değildir.

*”Seni bir elime gecirirsem yandın senn”. 
Kim olduğunu çözemedim. Biri bana “seni elime geçirirsem yandın senn” dese ben topuklar ve o adamın karşısına bir daha çıkmazdım. Özetle; uzak durunuz bu insanlardan. 

*”Maşallah cimcimeye Allah nazardan saklasın.”.
Mesafeli. Yalnızca mesafeli.

*”yusuf dikkatli izledi ve melisimi cok beyendi çiçeklerde acıyo yani anlarsınya”.
Hayatı çöpçatanlık üzerine kurulmuş bir insan. En sevdiği yemek pilav, ve çoğunlukla Yıldız Tilbe dinlerler. Eğer imkanları varsa Esra Erol izlemekten de geri kalmazlar.

*”Kiz kiprasmadan duramiyomusun sen. Halasi onunla gurur duyuyor. Canim kizim benim…”
Kıpraşmak? Gurur duymak? 



Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.