Aragorn ve Miting Alanı!

Tuesday, March 18, 2014


Binlerce cesetlere göz gezdirip istemsizce bağırdı Aragorn, "Kim lan bu yüzüğün efendisi?. Bir anda karşısına korkunç Sauron çıkıverdi. Geniş omuzlu, gözleri alevli, dişleri adeta testere görünümlü bu yaratıktan korkmuyordu Aragorn. Ama istemeden bir adım geriledi, ne diyeceğini bilemedi. Sauron, "hölöööööö!" diye bir şeyler söylemeye çalıştı, ama tabii ki Aragorn bu Mordorca'dan bir şey anlayamadı. Aragorn insan ırkını temsil etmesi nedeniyle, biraz ağırdan alıp, insanlara yakışır şekilde barışı sağlamak istiyordu. "yüzük sizde kalabilir, ama ortadünya barışı istiyoruz!" diye sesi gür bir şekilde bağırdı. Bağırdı, çünkü karşısındaki bu iğrenç yaratıkla anca böyle anlaşabilirdi, fısıldayacak değildi ya? ama bu konuyu geçiyoruz, çünkü ortada, tüm ırkları ilgilendirecek bir olay var. Kılıcını elinden bıraktı, bunun anlamı 'barış istiyorum!" idi. Sauron'un o iğrenç kahkahası Rivendell'e kadar uzandı, ama Elf'ler arp çalmaya devam etti tabii ki. Aragorn bu pis gülüşün üzerine, "neden gülüyorsun? Barış istiyorum artık, bu kadar canlının ölmesine artık dur diyorum!" dedi. Sauron bir adım yaklaştı, ve "hölööğ" diye bağırdı. Aragorn yine anlamadığı için gerilmişti, "ne diyosun be!" diye serzenişte bulundu. Karşısındaki bu acımasız canlıdan, "Ağ Parti." sesi çıktı. Aragorn bu durumu anlamıştı, Sauron ortadünyaya derin bir "hüloooğ!" çekmişti. Aragorn bir şey yapamayacağını anladı, ve Riverdell'e doğru, Arwen'i görmek için yola koyuldu.
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.