Hitler'in Güncesi

Monday, March 17, 2014

Heil günlük! Tahmin et bakalım bugün sana ne anlatacağım? evet bildin, yahudileri! bugün bir yahudi dükkanına girdim, gözlerine baktım, o da gözlerime baktı, dudakları titredi, benim de dudaklarım titredi(neden titrediğini ben de bilmiyorum) gülümsedi, ben de gülümsedim(ibne değilim), "buyrun ne istersiniz?" diye sordu. "kan." dedim. "kan bağışlamak istiyorsanız, Beyazhaç'a gidin(Almanya'nın Kızılay'ı gibi düşün)" diye cevap verdi. Güldüm. "bağışlamak değil, kan dökmek istiyorum". Anlamaya çalıştı ve kaşlarını çattı. Bir şey demedi, sanırım anladı kim olduğumu..(bıyıktan olabilir). Sessizlik oldu, ben de sessiz oldum. "noluyo lan, adam ne yaparsa ben de aynısını yapıyorum" diye söyledim. "eeh yeter be! işte kendimi açıklıyorum: ben Adolf Hitler'im!". Yutkundu, ben de yutkundum. Çığlık attı ve kaçtı. Ben de çığlık attım. Çok korkmuştum..

İyi ki varsın günlük..
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.