Tweetlere Göre Karakter Gözlemleri

Friday, March 14, 2014

Bu saçlar en az bir kere pembe,en az bir kere kızıl olucak.Kaçarı yok.
eğer erkekseniz bu gibi tweeti yazanlardan kaçmanızı tavsiye ederim. 

Annem az önce çok sinirlenip bana BEYİN SALATASI dedi.

nasıl ıslandım bellı degıl omerle enese tesekkurler ...
duygusal. Bir o kadar da saf. ben Ömer olsam bu tweeti yazana sevişme teklifi ederdim.

Tabbee laann
maskülen. Kız olsa dahi maskülen. 

Babamdan kediye ahlak dersi: "Sürmeli kuyruğunu indir edep yerlerin gözüküyor"

İtalyan sanılmamın abartıldığı günler.

MERVE SENİ SEVİYOM <3

 ya gercekten:)) ayakkabi aldim ama sizden degil minnosum:/

Shoppin' (@ City's Nişantaşı w/ 29 others) 
Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.