Uzunca Bir Öykü.. Lana Del Rey ve Dudakları!

Monday, March 17, 2014

Lana Del Rey, en sevdiği şarkılarından birini her zamanki gibi mıy mıy söylerken, dudakları artık bu meşhur kadına karşı çıkar, "Don't make me sad, don't make me cryeeeeeeh yeter be!", Lana şaşırır bu duruma. Ne dediğini anlamaya çalışır, bir yandan da dudağını 'müüüü' yapacak şekilde aynaya bakar. Dudakları söylediklerinin arkasındadır, "evet yeter be! bu kadar ilgiden, bu kadar baygın bir hayattan artık sıkıldım! ve beni silikonlarla doldurarak yapay bir hayat yaşattın!" Lana gözleri donmuş şekilde durumu anlamaya çalışır, ve istemeden de olsa, "çarıklı!" der. Lana'nın o eşsiz dudakları sinirlenip büzülür, "bana bak çarıklı sensin! nasıl söylersin bu pislikleri o tertemiz insanlara. onların müziğe ihtiyacı var.onlara yardım edeceğine onlarla dalga geçiyor, mıymıy şarkı söylüyorsun. hiçbir işe yaramayan, asalak gibi yaşayan senden nefret ediyorum. eğer anlayacağını bilsem yüzünüze tükürmek isterdim, sen ondan da anlamazsın.." diye öfkesini belli eder. Artık ortam gerilmiştir. Lana gözlerini ovuşturup, kendisine popo tarafından cimcik atar. Evet durum gerçekti! İçine Hababam Sınıfı Ahmet kaçmıştı. Bu durum kendisine şok etkisi yarattı ve yüzünü yıkamaya banyoya gitti. İçindeki istemsiz bir güç Lana'nın saçlarını birer birer kesiyordu. Lana nasıl makası eline aldı, nasıl saçını kesme kararını aldı orası muamma. Aradan yarım saat geçtikten sonra, bir daha aynaya baktı. Bir yandan dudağı sessiz bir şekilde dururken, saçının kısacık, ve yana taranmış olduğunu anladı. Aman tanrım! Lana Del Rey, Ahmet olmuştu! ağladı. Uyku hapını aldı ve uyudu. Ertesi gün bunun bir rüya olmadığını anlayarak, hayatının geri kalanını Hababam Sınıfı Lana olarak sürdürdü.

Şu Sosyal Platformlarda Paylaş :

0 yorum:

Post a Comment

 
© Copyright 2014 Mert'in bir şeyleri All Rights Reserved.